środa, 17 listopada 2010

Kartki świąteczne.

Ostatnio powstały w naszym domowym warsztacie kartki świąteczne, robione metodą irish folding .
Robiłam je razem z córką jako modele pokazowe na warsztaty plastyczne w jej klasie. Dzieciom bardzo spodobał się efekt poskładanych papierów, a technika okazała sie nietrudna, tym samym dzieci chętnie pracowały. Oto nasze modele pokazowe:




Użyłyśmy resztek papierów po prezentach z ubiegłego roku, kilku złotych naklejek i pisaki żelowe o połysku metalicznym. Szablony były moim pomysłem, ze względu na drobne rączki które miały wycinać, kształty są nieskomplikowane. Tę z choinką moja córka - 7 lat zrobiła zupełnie samodzielnie, więc próbę projekt przeszedł celująco.




Za prowadzenie zajęć dostałam piękny prezent
Mam teraz dylemat czy pozostawić go białym czy pomalować.

1 komentarz:

Anulka pisze...

Jakie piękne!

Dziękuję za odwiedzinki:)